משתתפי הפאנל:
גב' עינת רום, מנהלת האגף לפיתוח מקצועי, עובדי הוראה
קווין לדמותם/ן של דמות המוביל.ה בקהילה מקצועית לומדת
ד"ר סמדר לוי, המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע
מורים מובילים: חשיבותם, התפתחותם, הזדמנויות ואתגרים – ממצאי מחקר ותובנות מעשר שנות פעילות בקהילות המורים לפיזיקה
ד"ר עינת גוברמן, ראש רשות המחקר, מכון מופ"ת; טל כרמי, השקפה, מכון מופ"ת; רחלי כהן ברנדייס, רכזת מחוז תל אביב – מורים מובילים, רפרנטית פסג"ה – תל אביב-יפו
למידת מובילים – סימן למורים
ד"ר צביקה אריכא, מפמ"ר פיזיקה, מזכירות פדגוגית, משרד החינוך; ד"ר אבי מרזל, האוניברסיטה העברית, תיכון הרטמן, קהילת מורי הפיזיקה בירושלים
שימוש במודל העמיתות כמנוף לתפקוד מורים מובילים
גב' אלינור קרסגי, מדריכה מחוזית של הפיקוח על אנגלית מחוז מנח"י, מנחה את קהילת מורים מובילים של קהילות אנגלית
פיתוח מקצועי של מורים בקהילות אנגלית בסביבה המעודדת שיתוף הצלחות, אתגרים ויצירת תוצרים הניתנים ליישום בכיתה
גב' דורית פנו עיני, מובילת מובילי קהילות סמל- סטאז' מהייטק להוראה-מכון מופת
להיות מובילה בקהילת מנחי סטאז' להוראת מקצועות המתמטיקה, פיזיקה כימיה וביולוגיה-שעטנז או מולטידיסיפלינאריות?