ד"ר עינת גוברמן, מכון מופ"ת
ד"ר רימאא דעאס, בית הספר לחינוך – האוניברסיטה העברית בירושלים
ד"ר מואפק קדח, הפקולטה לחינוך – המכללה האקדמית אונו
פרופ' חן שכטר, ראש מכון מופ"ת
פרופ' סמדר דוניצה שמידט, ד"ר ענת קדרון, וד"ר רוני רמות, מכון מופ"ת
סופי בן יאיר, זהבה כהן, סמר אלדינה
המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי באר שבע
שם המחקר:
הכשרת גננות ליצירת מרחבים פתוחים לדיאלוג אותנטי בגן הילדים
מיכל ניסים, אורלי עידו, נעמי אריאל, חני שמרלינג
המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין
שם המחקר:
המלצותיהם של אנשי חינוך מיוחד להוראה מרחוק לתלמידים עם מוגבלויות מרובות
אביקם גזית
חמדת הדרום – מכללה אקדמית לחינוך
שם המחקר:
הצחקת אותי: עמדות מורים וסטודנטים להוראת מתמטיקה כלפי שילוב
בדיחות מתמטיות בהוראה
עדי בינס
המכללה האקדמית בית ברל
שם המחקר:
כיתה מרובת תרבויות: מסעו של איש החינוך בין פילוסופיה, מדיניות ופרקטיקה
נורית דביר
מכללת סמינר הקיבוצים
שם המחקר:
פדגוגיה נרטיבית: הבניית ידע
נחמה לביא
מתי"א מיתר
שם המחקר:
אני פסנתר: כוחו של הנרטיב האישי בטיפול במוזיקה
יפעת הררי
המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין
שם המחקר:
הזדמנויות ואתגרים בהובלת קהילות מקצועיות לומדות בגיל הרך מנקודת מבטן של גננות מובילות
יהודית סלפטי כהן, אסנת קליימן
המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי באר שבע
שם המחקר:
מהסתגלות לצמיחה מקצועית: מסען של שתי מדריכות פדגוגיות בדרך ה-PDS
יעל קסנר ברוך
המכללה האקדמית בית ברל ומכללת לוינסקי לחינוך
שם המחקר:
גורמי חוסן ומגן אצל אנשי חינוך בתקופות משבר ושגרה
אימאן אבו חנא-נחאס, הנאדי אבו אחמד, ח'אולה זועבי
המכללה האקדמית הערבית לחינוך בישראל –חיפה, המכללה האקדמית לחינוך גורדון חיפה
שם המחקר:
אתגרים ותגובות של מוסדות להשכלה גבוהה במהלך משבר קורונה
יובב עשת פנינה שטיינברג וקרן גרינאוצקי
המכללה האקדמית הערבית לחינוך בישראל-חיפה, מכללת אורות ישראל,
המכללה האקדמית גליל מערבי
שם המחקר:
השוואה בין שלוש סביבות למידה על הקשר שבין חרדה מסטטיסטיקה ליושרה אקדמית
עירית קופרברג, רבקה הלל לביאן
מכללת לוינסקי לחינוך
שם המחקר:
חקר הלמידה של מתודולוגיית פוטוויס (photovoice) בזום: השלכות להכשרת מורים
גבריאלה ספקטור-מרזל
המכללה האקדמית ספיר
שם המחקר:
רפלקציה של סיפור חיים בקרב סטודנטיות לייעוץ חינוכי: מחקר הערכה
נעמי ויץ
המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין
שם המחקר:
בתנועה מתמדת: העיקרון הדיאלקטי כגורם המתווה דרך טיפול בתנועה ומחול
עינת גוברמן, טל כרמי, רחל כהן ברנדייס
מכון מופ"ת – בית ספר למחקר ופיתוח עו"ה, פסג"ה תל אביב (רחל)שם
המחקר:
תהליכי למידה משולבים בקהילת מורים לחינוך מיוחד: מחקר אורך
רינת ארביב אלישיב, קטיה רוזנברג
מכללת סמינר הקיבוצים
שם המחקר:
מורים מתחילים מדברים על תהליך הכשרתם: ידע, מוכנות ומוטיבציה בכניסה להוראה
רותם שפירא, הילרי אנגר אלפנביין, אריאל כנפו-נעם
מכללת לוינסקי לחינוך, אוניברסיטת וושינגטון ארה"ב, האוניברסיטה העברית בירושלים
שם המחקר:
התרומה של אקלים בית הספר לזיהוי רגשות של ילדים צעירים
מטי זכאי-משיח
המכללה האקדמית בית ברל
שם המחקר:
תרומת משתנים מערכתיים לביטויי התנהגויות קרבה חברתית ספונטניות של ילדי גן כלפי ילד עם אוטיזם
אורית לוי
אוניברסיטת בר-אילן
שם המחקר:
המורה החדש למוזיקה: קשיים ואתגרים בשנים הראשונות
דפנה גן
מכללת סמינר הקיבוצים
שם המחקר:
מנהיגות חינוכית סביבתית: תפיסותיהם של מנהלי בתי ספר כפי שבאות לידי ביטוי בציוריהם
סמדר בן אשר
המכללה האקדמית אחוה, מרכז מנדל למנהיגות בנגב
שם המחקר:
"ללכוד את הרגע": איתור גרעיני צמיחה בסיפור החיים המקצועי
מיה גרונר שמאי
המכללה האקדמית אונו
שם המחקר:
לנצח משהו ממך הולך איתי: הנרטיב האישי והייצוג האומנותי כזיכרון חרות בתהליך התמודדות עם אובדן
טלי ברגלס שפירא, יונתן מנדלס
מכון מופ"ת – בית ספר למחקר ופיתוח עו"ה
שם המחקר:
קהילות מקצועיות לומדות כמערך תמיכה ושיפור החוסן למורים בתקופת הקורונה
יעל פישר, אורנה שץ אופנהיימר, רינת ארביב אלישיב
המכללה האקדמית אחוה, משרד החינוך, המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין, מכללת סמינר הקיבוצים
שם המחקר:
"קיוון חדש": תוכנית מרוכזת של הסבה להוראה בתחומים נדרשים
חיה גרשוני
מכללת לוינסקי לחינוך
שם המחקר:
מעורבות מערכת החינוך מול הורי תלמידים שהם אנשים עם מוגבלות
מרי גוטמן
אפרתה –המכללה האקדמית לחינוך
שם המחקר:
חיבור בין מחקר להוראה במכללות רב-תרבותיות לחינוך: דפוסים ומגמות מנקודת מבטם של מורי מורים בכירים
שרה קלימן
אורנים –המכללה האקדמית לחינוך
שם המחקר:
סיפורי חיים של סטודנטים להוראה: איזו זהות הם בוחרים להציג?
נורית דביר
מכללת סמינר הקיבוצים
שם המחקר:
מה בין זהות אישית למקצועית?
סמדר בר-טל, תמי זייפרט
מכללת לוינסקי לחינוך, מכללת סמינר הקיבוצים
שם המחקר:
תחושת שייכות של סטודנטים להוראה בלמידה שיתופית מקוונת מרחוק
יהודית סלפטי כהן, הילה כהן, סופי בן יאיר
מכללת לוינסקי לחינוך, המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי באר שבע
שם המחקר:
התפתחות מקצועית של מרצים וסטודנטים באמצעות פרקטיקות של מיינדפולנס בתוכנית עמיתות פדגוגית
דיון ושיח
דיון ושיח
דיון ושיח
דיון ושיח
דיון ושיח
דיון ושיח
דיון ושיח
דיון ושיח
ד"ר עמליה רן, מרכז המידע מכון מופ"ת
דורין עמר פסט, מו"פ מכון מופ"ת
שרון גרינברג, מו"פ מכון מופ"ת