אני רוצה לקבל את המאמר המלא של הנציבות האירופית

בשלוש השנים האחרונות אנחנו עדים למגמה של מעבר בעולם החינוך מגישה של “אוריינות דיגיטלית לגישה של “יכולות דיגיטליות”. במציאות הנוכחית בה תרחישים משתנים בצורה תכופה וכשירויות נדרשות משתנות ומתחלפות במהירות, מסתמנת מגמה של עדכון התפישה לעבר יכולות, זהו תהליך התפתחותי. ישנן לא מעט דוגמאות למסגרות עבודה בתחום החינוך שמגדירות את סט היכולות הדרושות כדי להתמודד עם מציאות משתנה. המשותף לכולן הוא המיקוד בהיבטים הוליסטיים של תהליכי למידה, הוראה והערכה במקום מיקוד בהיבטים פרטיקולריים ברי חלוף. כחלק ממהלך “מובילים דיגיטליים בפסגות” בחרנו במסגרת DigCompEdu  של הנציבות האירופאית. הייחודיות של מסגרת זו היא העובדה שהיא בנויה בגישה חיובית, גמישה ואישית, היא מניחה שכל אחד יכול וצריך להרגיש בנוח באזור המתאים לו מבחינה מקצועית בסיטואציה הנוכחית וההתקדמות נובעת מתוך רצון אישי מקצועי ושיח עם בעלי העניין בארגון אליו הוא שייך.

רוצים לקבל את המאמר המלא?

הזינו כתובת אימייל וקבלו אותו באופן מיידי.

בלחיצה על כפתור “שלח” אני מאשר.ת קבלת חומר מקצועי ממו”פ לטכנולוגיה וחדשנות בחינוך. אנו מבטיחים שלא לעשות שימוש בכתובת המייל שלך שלא לצורך זה ולא להעביר את הפרטים לגורם שלישי כלשהו

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן