רוצים להיות

מרצים וחוקרים מובילים?

הירשמו לבית הספר להתמחות מקצועית במכון מופ״ת

למה כדאי ללמוד אצלנו​?

ההתמחויות בבית הספר מציעות למידה עם טובי המרצים
התנסות מלווה בהנחיה אישית של מומחים
השתייכות לקבוצת עמיתים חברי סגל אקדמי מכל המגזרים ומכל רחבי הארץ.
נוסף על תעודת ההתמחות, הלימודים מוכרים לגמול ולמענק בכפוף לתנאי משרד החינוך, וכן לתעודת הוראה למכללות, לזכאים.
בית הספר ללימודי התמחות מקצועית מציע לחברי סגל אקדמי שלושה אשכולות של תוכניות התמחות:
אשכול התמחות בהוראה, הדרכה והנחיה
4 תוכניות חד-שנתיות: עיצוב למידה בעידן המידע; הדרכה פדגוגית; הנחיית עמיתים; נוירופדגוגיה יישומית
אשכול התמחות במחקר ובכתיבה
2 תוכניות דו-שנתיות: מחקר והערכה; יוצרים כתיבה
אשכול התמחות בניהול ויזמות
2 תוכניות חד-שנתיות: ניהול אקדמי; הובלת יזמות וחדשנות חינוכית
*ההתמחות הבינלאומית ״אוריינות נתונים לצורכי הוראה ומחקר בחינוך״ יכולה להצטרף לכל אחת מההתמחויות

למידע נוסף על מסלולי הלימוד וההתמחויות שלנו, השאירו פרטים כאן או התקשרו
073-75-999-77

      התמחויות

      אוריינות נתונים

      לצורכי הוראה ומחקר בחינוך

      ראש ההתמחות: ד"ר עדו ליטמנוביץ

      מקצועיות וחדשנות בהוראה ובמחקר יחייבו את אנשי הסגל של המחר לנווט כמומחים בעולמות הנתונים ולעמוד בסטנדרטים בין-לאומיים. בהתמחות יילמדו כלים ושיטות לאיתור מקצועי של מקורות מידע, למיפוי הידע וארגונו, וליישומו בהכשרה להוראה וחינוך. הלומדים יתנסו בלמידה ובפרויקטים, בשיתוף עם קבוצת עמיתים בין-לאומית.

      נוירופדגוגיה יישומית

      ראש ההתמחות: פרופ' יצחק פרידמן

      הנוירופדגוגיה מאפשרת להבין טוב יותר את האופן שבו אנו לומדים ומלמדים, לשפר על בסיס מדעי את שיטות ההוראה ואסטרטגיות הלמידה שאנו מפתחים, ובהתאם לכך להתוות מדיניות חינוכית. המתמחים ייחשפו לידע הנמצא בחזית המדע ולמגמות העדכניות בתחום הנוירופדגוגיה בישראל ובעולם, ובסיום ההתמחות יוכלו לשמש עוגן להטמעת תחום הידע במוסדות האקדמיים.

      עיצוב למידה בעידן המידע

      ראש ההתמחות: ד"ר ליאת איל

      ההתמחות ממוקדת בעיצוב חוויית למידה, וכוללת פיתוח ויישום מושכל של מגוון חדשני של אסטרטגיות וכלים בסביבות דיגיטליות, במטרה לפתח סקרנות, חשיבה, מעורבות לימודית, רגשית וחברתית פעילה.

      הובלת יזמות וחדשנות חינוכית

      ראש ההתמחות: ד"ר אסף עמית

      ההתמחות מכשירה ליצירת חדשנות ולהובלת יוזמות באמצעות מתודות שיטתיות, פיתוח תוצרים וניהול חדשנות, ויצירת "שגרת חדשנות" במערכת הכשרת המורים.

      ניהול אקדמי

      ראש ההתמחות: ד"ר אורלי עידו

      ניהול אקדמי מחייב מומחיות ייחודיות הנלמדת בהתמחות זו. מסגרת ההתמחות כוללת מנטורינג אישי וקבוצתי במסגרת של קבוצת עמיתים בין-מכללתית, המספקת תמיכה והרחבת הפרספקטיבה.

      מחקר והערכה

      ראש ההתמחות: ד"ר אסנת רובין

      פרסום בכתבי עת מדעיים הוא קריטריון מרכזי בקידום אישי ומוסדי כאחד. מסגרת ההתמחות מאפשרת לימוד מעמיק של מתודולוגיות מחקר כמותיות ואיכותניות, כלים עכשוויים לאיסוף ולניתוח נתונים, וכן דרכים לפרסום ולשיתופי פעולה מחקריים.

      התמחות כתיבה

      ראש ההתמחות: ד"ר מירי רוזובסקי

      ההתמחות מהווה חממה לרכישת המיומנות והכלים לכתיבה ולעריכה, במרחב ובמסגרת של תמיכה אישית ומקצועית, ליווי במהלך הכתיבה ועידוד לתהליכים המסייעים בכתיבה.

      הנחיית עמיתים באקדמיה

      ראש ההתמחות: ד"ר לירון און

      הנחיית עמיתים כרוכה ביחסי עמיתות, ולכן היא משלבת היבטים פורמליים וא-פורמליים ומעוררת דילמות אתיות ובין-אישיות ייחודיות. כדי לבנות סמכות המשלבת הזדהות קולגיאלית, שותפות ושיתופיות, יש לפתח בקיאות בהנחיה אישית וקבוצתית, והיכרות עם תפיסות וסגנונות שונים בהנחיה. חוכמת ההמון ותבונת הקבוצה מתבררות כבעלות ערך רב ביותר...

      הדרכה פדגוגית

      ראש ההתמחות: ד"ר חיית שחם

      ההתמחות עוסקת בתפקידם של המדריכים הפדגוגיים בהובלה ובהכוונה של פרחי ההוראה, בהתמודדויות תוך-אישיות ובין-אישיות, בהיבטים ערכיים, לימודיים, חברתיים ורגשיים, במציאות המשתנה והאמביוולנטית. במסגרת רב-תרבותית של מדריכים פדגוגיים יבחנו המשתתפים את התנאים והדרכים להגדרת תפקידיהם של המדריכים הפדגוגיים.
      אם אתם חברי סגל אקדמי המבקשים לטפח מומחיות בתפקיד
      מספר המקומות מוגבל, הנחה בהרשמה מוקדמת!

      למידע נוסף על מסלולי הלימוד וההתמחויות שלנו, השאירו פרטים כאן או התקשרו
      073-75-999-77

          מכון מופ"ת – ביה"ס להתמחות מקצועית 073-75-999-77
          Scroll to top