אתר מכון מופ"ת אתר מכון מופ"ת
  • ערוץ לימודים
    • בית הספר ללימודי התמחות
    • סדנאות וקורסים
    • יחידות הכשרה-שדה
      • אקדמיה-כיתה
      • אתגרים
      • סימולציות
      • היי-טק להוראה
      • השקפה
      • מסיל”ה
      • קהילות מורים לומדות
      • אלומות
      • תספ”ה
      • ראשית – קהילות מחנכות
    • TEC
  • רשות מחקר
    • הקרן למחקר יישומי בהכשרה להוראה
    • ייעוץ במחקר
    • קבוצות עניין
    • פוסט דוקטורט
    • סדנאות וקורסים במחקר
    • מאגר חוקרים
    • ועדת אתיקה
    • שירותים נוספים
  • ערוץ כתיבה
    • על ערוץ הכתיבה
    • חנות ספרים
    • הוצאת ספרים
    • כתב עת אקדמי “דפים”
    • דפי יוזמה
    • ביטאון מכון מופ”ת
  • מפגשי עמיתים
    • ימי עיון וכנסים
    • פורומים
  • ערוץ לימודים
    • בית הספר ללימודי התמחות
    • סדנאות וקורסים
    • יחידות הכשרה-שדה
      • אקדמיה-כיתה
      • אתגרים
      • סימולציות
      • היי-טק להוראה
      • השקפה
      • מסיל”ה
      • קהילות מורים לומדות
      • אלומות
      • תספ”ה
      • ראשית – קהילות מחנכות
    • TEC
  • רשות מחקר
    • הקרן למחקר יישומי בהכשרה להוראה
    • ייעוץ במחקר
    • קבוצות עניין
    • פוסט דוקטורט
    • סדנאות וקורסים במחקר
    • מאגר חוקרים
    • ועדת אתיקה
    • שירותים נוספים
  • ערוץ כתיבה
    • על ערוץ הכתיבה
    • חנות ספרים
    • הוצאת ספרים
    • כתב עת אקדמי “דפים”
    • דפי יוזמה
    • ביטאון מכון מופ”ת
  • מפגשי עמיתים
    • ימי עיון וכנסים
    • פורומים
test bold
Home » בלוג רשימה » test bold

test bold

1 בOctober 2020 21:19 Comments Off on test bold nimrod

אדרי, א’  (2017).  חינוך ביתי מנקודת המבט של אימהות בחינוך ביתי. במעגלי החינוך, 7, 87–99.

אדרי, א’ ודהאן כלב, ה’ (2018). הבחירה בחינוך ביתי, משמעותה והשלכותיה על האימהות. גילוי דעת, 14,  1–19.

אדרי, א’ ודהאן כלב, ה’ (2018). האם בחינוך הביתי יש חופש כל השנה? בחינת דרכי ההוראה בחינוך הביתי.  חוקרים @ הגיל הרך, 8, 1–26.

אדרי, א’ ודהאן כלב, ה’ (2018). חלוקת תפקידים בחינוך הביתי מנקודת המבט של האימהות. סוגיות חברתיות  בישראל, 26, 34–57.

אדרי, א’ ודהאן כלב, ה’ (2019). חברה לילדים בחינוך הביתי. ג’אמעה, 22, 89–107.

אדרי, א’ וקליין, פ”ש (2019). הישגים בלימודים והסתגלות חברתית של ילדים במסגרת חינוך ביתי וחינוך בית  ספרי. עיונים בחינוך, 17–19, 601–610.

אדרי, א’ (2019). מקומה של החוקרת בעידן של ריבוי זהויות: ניתוח עצמי. חמדעת, יא, 1–16.

אדרי א’ ודהאן כלב, ה’ (בדפוס). “האימהות שלי זה המימוש העצמי שלי”: תפישת המימוש העצמי בקרב  אימהות בחינוך ביתי. Coact.

אדרי, א’ (בדפוס). חינוך ביתי. לקסי קיי.

אדרי, א’ (בדפוס). “חיים בתוך בועה”: הכנה לחיים של ילדי חינוך ביתי לעומת ילדי בית ספר – ניתוח משווה.  שאנן.

Posted in: ללא קטגוריה
« Previous

nimrod


View all posts by nimrod
על מכון מופ”ת

ייעודו של מכון מופ”ת הוא לשמש מקום מפגש מקצועי לעוסקים בהכשרת מורים במכללות ובמוסדות אקדמיים אחרים. המפגשים ומסגרות הלימוד והמחקר מאפשרים החלפת דעות, הרחבת הידע, לימוד משותף, התמחות פרופסיונלית, יצירה והפצה של ידע.
להמשך קריאה

יצירת קשר
מזכירות מכון מופ"ת:
03-6901406
info@macam.ac.il
מינהל לומדים:
03-6901426/401 ,03-6901481
קורסי חובה:
03-6988602
אתר קורסי חובה:
online-new.macam.ac.il
הירשמו לדיוור שבועי
הדיוור כולל פעילויות ופרסומים חדשים במכון מופ"ת.
הירשמו
איך מגיעים אלינו
כל הזכויות שמורות למכון מופ"ת 2022
זכויות יוצרים לשימוש באתר
Scroll to top