אדרי, א’ (2017). חינוך ביתי מנקודת המבט של אימהות בחינוך ביתי. במעגלי החינוך, 7, 87–99.
אדרי, א’ ודהאן כלב, ה’ (2018). הבחירה בחינוך ביתי, משמעותה והשלכותיה על האימהות. גילוי דעת, 14, 1–19.
אדרי, א’ ודהאן כלב, ה’ (2018). האם בחינוך הביתי יש חופש כל השנה? בחינת דרכי ההוראה בחינוך הביתי. חוקרים @ הגיל הרך, 8, 1–26.
אדרי, א’ ודהאן כלב, ה’ (2018). חלוקת תפקידים בחינוך הביתי מנקודת המבט של האימהות. סוגיות חברתיות בישראל, 26, 34–57.
אדרי, א’ ודהאן כלב, ה’ (2019). חברה לילדים בחינוך הביתי. ג’אמעה, 22, 89–107.
אדרי, א’ וקליין, פ”ש (2019). הישגים בלימודים והסתגלות חברתית של ילדים במסגרת חינוך ביתי וחינוך בית ספרי. עיונים בחינוך, 17–19, 601–610.
אדרי, א’ (2019). מקומה של החוקרת בעידן של ריבוי זהויות: ניתוח עצמי. חמדעת, יא, 1–16.
אדרי א’ ודהאן כלב, ה’ (בדפוס). “האימהות שלי זה המימוש העצמי שלי”: תפישת המימוש העצמי בקרב אימהות בחינוך ביתי. Coact.
אדרי, א’ (בדפוס). חינוך ביתי. לקסי קיי.
אדרי, א’ (בדפוס). “חיים בתוך בועה”: הכנה לחיים של ילדי חינוך ביתי לעומת ילדי בית ספר – ניתוח משווה. שאנן.