מפירות הפוסט
מדר בר-טל
· Bar-Tal, S., & Asterhan, C. S. C. (2017). Going behind the scenes at teacher colleges: Online student knowledge sharing through social network technologies. Interdisciplinary Journal of e-Skills and Lifelong Learning, 13, 167-184
קישור למסע http://portal.macam.ac.il/ArticlePage.aspx?id=14473
ב. לילך ניישטט
· Naishtat-Bornstein, L. & Naveh, E. (2018). Empathy vs. critical reflection: Encountering Holocaust testimonies in an Israeli classroom. Journal of International Social Studies, 8 (1), 4-36
קישור למס”ע http://portal.macam.ac.il/ArticlePage.aspx?id=14576
ג. וורוד ג’יוסי
· Bekerman, Z., Jayusi, W. (2019). Does teaching on the “Other” side create a change, Teaching and Teacher Education, 77, 160-169
קישור למסע http://portal.macam.ac.il/ArticlePage.aspx?id=16757
· ג’יוסי, ו’ וזלמנסון לוי, ג‘ (2018). רב-תרבותיות וחיים משותפים בין יהודים/ות וערבים/ות במוסדות אקדמיים להכשרת מורים ומורות: מסמך המלצות 2018. תל אביב: האגודה לזכויות האזרח
קישור למסע http://portal.macam.ac.il/ArticlePage.aspx?id=16839
ד. אחיטוב סיגל Achituv, S. & Hertzog, E. (2018). Partners or managers? Mothers or bosses? Conflicting identities of Israeli daycare managers. Early child development and care, 1-14 DOI: 10.1080/03004430.2018.1552948
קישור למס”ע http://portal.macam.ac.il/ArticlePage.aspx?id=16802
ה. עדי בינס
· בינס, ע‘ (2019). רצוי ומצוי בקליטת מהגרים במערכת החינוך בישראל. הגירה 9, חורף תשע”ט
קישור למס”ע http://portal.macam.ac.il/ArticlePage.aspx?id=16823
ו. נילי אלון עמית
ז. Alon Amit, N.& Court, D. (2018). Contemporary Israeli theory and philosophy of education: Major trends and practical implications in the multicultural construction of Israeli education Curriculum and Teaching, 33(2), 23-46.
ח. מרי גוטמן
· Gutman, M. (2018). Ethical dilemmas in senior teacher educators’ administrative work. European Journal of Teacher Education. 41(5), 591-603 DOI: 10.1080/02619768.2018.1531124
קישור למסע http://portal.macam.ac.il/ArticlePage.aspx?id=16771